Att jobba hemma

Längesedan jag skrev här nu, ska prova få ihop en liten uppdatering någon dag.
Idag satt jag hemma o jobbade, vad skönt de var. vaknade o hoppade i mysbrallorna, tände en brasa o gjorde kaffe.
Var ut en snabb 5 minuters sväng o knäppte lite kort på lunchen, de var ju en otroligt vacker dag idag.

Det är lite skumt att sitta hemma, för så fort jag reser mig från stolen för att kanske gå på toaletten, hämta kaffe eller sätta igång radion tex. så känns de som att jag måste skynda mig, som att jag gör nåt förbjudet för att jag inte jobb jobbar 2 minuter. jag fick därför otroligt mycket gjort idag 😊







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jaglinn.blogg.se

Livet, i stort och smått

RSS 2.0