Semester

Nu har jag snart haft semester i 2 veckor,  det är skönt att vara ledig ♡ 
Förra veckan åkte vi till brorsan och Bella i Nyköping och var på Kolmården.  Blev lite besviken på Bamses Värld men helt såld på delfinerna,  vilken show. Blev tyvärr väldigt såliga kort därifrån.




Den här veckan är vi hemma vid. Markus jobbar på huset i pilis och jag och Julia gör lite allt möjligt.

Jag var äntligen på yoga i surfbukten igår,  såå härligt. Vad jag har saknat att yoga,  det är ju så härligt. Nu ska jag låta yoga mattan stå framme så jag kanske rullar ut den lite hemma oxå.


Jag mår iallafall bra nu. Eller inte 100 men ändå bra. Det här är 5:e veckan på kortison, blää! 
Var och tog nya prover igen i måndags o väntar fortfarande på att läkaren ska ringa o ge mig nåt resultat.  Förra provomgången visa väldigt lågt värde av sköldkörtelhormonet. (Tar prov varannan vecka) 
Jag har prov sprungit 2 gånger och de kändes ok fast jag inte orkade så mycket. Axa Fjällmaraton går inte av avboka så jag får väl gå helt enkelt,  springa nerför och ha med massor med energi att stoppa i mig efter vägen,  för energin tar snabbt slut o jag blir lätt darrig/skakig. Vet inte vad de beror på. 

Det känns så tråkigt att det blev så här, jag hade sett fram emot att springa i fjällen massor i sommar 😕 men .... jag hinner väl i höst. 
Det blir nog bra det här.  

Sen har vi ju även fått tillökning i familjen. En liten grabb. Vet inte riktigt vad han heter än men jag tror att de lutar åt Findus,  Tobias är tydligen oxå aktuellt.
jag tyckte Sixten,  våran andra katt heter Ellen,  och min gammelmormor och gammelmorfar hette Ellen och Sixten. Men de dissades av de andra. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jaglinn.blogg.se

Livet, i stort och smått

RSS 2.0